Friday, December 28, 2007

مبسوطة جدا




مش قادرة أوصف لكم أنا مبسوطة أزاى
مش قادرة اقول حاجة تكفي فرحتي
مكنتش متصورة أن فوز واحد من فريق مشروعنا بجايزة الابداع بمدينة دبي ممكن تعمل فيا كده
الفرحة ملييييييييييييييييييييييييييون فرحة في قلبي بجد
أولا أنه أيمن هو الي خدها ..
ودي حاجة في حد ذاتها تثبت لي أن الجدع جدع ...في كل وقت وفي كل حين
,انك بجد بجد بجد بجد تستاهلها وزياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادة يا بووب

الفرحة التانية ان العمل الصحفي الي اتقدم بيه كان جزء من مشروع  التخرج  الي  شرفني جدا جدا جدا جدا جدا أني اكون واحدة من فريقه
وده في حد ذااااااااته نجاااااااااااااااااااح كبير اوي للمشروع حتي لو كان في النهاية نجاح فرد فيه
ايمن ...
مش لاقيه حاجة اقولهالك غير اننا كلنا فرحانيييييييين موت
,ان ضحكتك الطفولية وحشتنننننننننننننننننننننننننننننننننا جدا

وعاوزة أشكرك أنك فرحتني في عز ما كان الوجع بينهش فيا
ربنا يفرحك ويكرمك زي ما فرحتني يا ايمونف
وبما ان دي أول مرة أتكلم فيها عن المشروع هنا في البلوج
أحب أقول لك الـ youthinkians
وحشتووووووووووووووووووووووووووووووتي جدا


3 comments :

  1. Amr said...

    هأهأهأهأ
    مبروك يا أيمن
    والله تستاهل أكبر يا حبيبي
    ربنا يكرمك

  2. mohamed said...

    الف مبروك ليك يا ايمن :)

    كنت فوز من زمان ياعم لو دا هيخلي أميرة تتبسط كدا :D
    نيهاا

  3. Ayman Elsherbiny أيمن الشربيني said...

    أميرة، بجد أنا سعيد جدا إني أسعدتك وسعيد جدا بمشاعرك الجميلة جدا جدا جدا، مش عارف اكتب أقول إيه، لأن الكلام مش حيعبر كويس عن اللي عايز أقولهولك، بجد شكرا

    الجائزة دي مش ليا أنا لوحدي، دي لكل اليوثينكرز وقسم صحافة 2007، وعقبال ما مجلتنا يوثينك تنزل الأسواق إن شاء الله وتحقق كل النجاح، مفيش مستحيل