Monday, July 31, 2006

عقبال السنة الي جايه

امبارح كان يوم زي العسل ...يوم كده من الايام القليلة الي الواحد بيبقي فرحان فيها من قلبه
امبارح كانت حفلة نجاحنا كلنا
نهاد ( متخصصة الحفلات في الكلية عندنا ) عملتها عندها في البيت بمناسبة تخرجها ، وبمناسبة نجاحنا كلنا وتقريبا عزمت كلية اعلام كلها
تقريبا كلنا كنا مهييسين ..بنات وولاد
ولأول مرة في حياتي برقص علي خفيف طبعا قدام صحابي البنات بس و الله
وطبعا اتججت بكاميرا الفيديو ..والي بقيت مساكاها طول الحفلة وعمالة اصور في ده وفي دي لحد ما اتخنقوا مني اصلا
بجد كنت حاسه ان الفرحة مش سايعاني
وكل ما اتخيل اني السنة الجاية هكون مكان نهاد وهبقي بعمل حفلة تخرجي
افرح اوي ..واخاف اوي اني هسيب الكلية الي عشت فيها ايام ما تتنسيش
نرجع للحفلة
ممصطفي بيه الله يكرمه جه متأخر اوووي يعني علي الساعة 10 تقريبا وكنت انا اصلا خلاص يعني بجهز نفسي عشان امشي ...
و الله كنت حاسه اني عاوزة افقعه بحاجة في دماغه بس قولت يلا دا يوم تخرجه بقي
كان نفسي اووي مي وعائشة يكونوا معايا
بس يلا محصلش نصيب
بس المجمل العام هو كان يوم زي السكر وزي العسل خالص لدرجة اني روحت ملزقة
طبعا اول ما انزل الصور علي الجهاز اكيد هنزلها

0 comments :